Telephely: 4532 Nyírtura Temető u. 6.
Telefonszámunk: +36 70 602 9588 

3230 Xtra

MOTOR

A 8000-es és 3000-es szériás traktorok Sisu 6 hengeres motorral szereltek – 8.4 literes a 8000-es szériában, 7.4 literes a 3000-es szériában – nagyobb nyomatékot biztosítva alacsony fordulatszámon kombinálva az üzemanyag hatékonyságot és az alacsony zaj kibocsátást.

 Az eredmény egy gép, ami kedves a környezetnek és a pénztárcánknak, pontosan a megfelelő szintű teljesítményt szolgáltatja, alacsonyan tartva a működési költséget, ezzel javítva a jövedelmezőséget. Plusz növeli a termelési eredményt, azáltal, hogy nagyobb munkaeszközöket képes működtetni és mostohább körülmények között képes teljesíteni.

A nedves henger persely kialakítás és az előre haladó dugattyú gyűrűk csökkentik az olaj elhasználódást akár 30%-al és egyenletes minőséget biztosítanak. Védelmezve a beruházást és növelve az árbevételt.

Néhány motor a világon még mindig működik, nagyobb felújítás nélkül és túl 32,000 órán, így biztosak lehetünk a kiegyensúlyozott teljesítményben és bizonyítja ezeknek a motoroknak  a megbízható működését.

A 8000-es és 3000-es szériás gépek is használják a SRC (Szelektív katalitikus redukció) technológia teljesítve a Tier 4 átmeneti (Stage IIIB) megfelelését. Az SRC AdBlue® adalékot használ,  karbamid alapú vizes oldatát egyszerűen és pontosan adagolja a kipufogógázhoz csökkentve az NOx és részecske kibocsátást. Ez a rendszer segít megóvni a környezetet, csökkenti a ráfordítási költségeket ás csökkenti az üzemanyag fogyasztást. A motor vezérlés elkülönítése és kipufogó ház utókezelése által az SRC optimalizálni tudja az égést.

A 2000 szériás gépeket a Cummins 6.7-literes  motor működteti, ami úgy, mint a Sisu-nál hengerenkénti 4 szelepes technológiát használ és levegő a levegővel hűtést.

A Cummins motornak is a jellegzetesség  hátulról vezérelt fogaskerék meghajtás ami nagymértékben csökkenti a kifelé jövő motor zajt.

VÁLTÓ

A JCB által megformált és gyártott 3000 szériás gépeket úgynevezett P-TRONIC, egy 24 sebességes semi-powershift váltóval szerelik. Munkaterületen a sebességi fokozatok széles választéka annyit jelent, hogy minden munkaművelethez a megfelelő fokozatban áll rendelkezésre és képesek vagyunk elérni a legnagyobb teljesítményt, termelést. Míg a közúton a gép vezetése olyan, mint egy automata váltós gépjármű irányítása, akár 80 km/h sebességgel. Ezen kívül még a visszagurulás gátló rendszer a 3000-es szériákban könnyed megállás/elindulást nyújt lejtőkön, míg a kifejezetten szállítmányozó modell nagy sebességnél alacsony fordulatszámon tartja a motort csökkentve az üzemanyag fogyasztást.

A P-Tronic sebességváltó ugyanazt a sok tányérból álló olajba merített nedves kuplungot használja, mint a JCB Smoothshift váltó. Ez sima folyamatos hajtást biztosít, a kuplung pedál használata nélkül. Mindezek mögött egy 6 sebességes powershift váltó helyezkedik el, ami széles tartományával és gyors fel- le váltással képes lefedni minden igényt.

. A sebességváltó rövid, kompakt kialakítása súlyt és helyet takarít meg, amíg a tökéletesített fogaskerekek súrlódást minimalizálnak, hatékonyságot pedig maximálnak. A P-TRONIC-os gépek jellemvonása a CAN-BUS-os technológia. Ez kommunikál a motor és a váltó között, hogy a traktor a motor fordulatszámának és a munkaműveletnek megfelelően mindig a legjobb sebességfokozatot válassza. Nincs kétség, hogy ez az erőteljes váltókialakítás adja a legjobb termelékenységet és hatékonyságot. És a kezelő jobb oldalára szerelt nagy színes érintőképernyő rendkívüli hozzáférést biztosít a váltó módjaihoz és könnyen kezelhetővé teszi azt. A három variációval a kezelő a géptől tökéletes teljesítményt kap:

Powershift: a váltón teljes manuális kontrolálást biztosít a kezelő számára, használva az ülésre szerelt joystick kart a fel-le és a tartományváltáshoz.

Autoshift: egyszerűen beállíthatja a szükséges sebességfokozatokat és a traktor a motor fordulatának és a külső körülményeknek megfelelően kapcsol fel és le, amivel gazdaságosabbá teszi az üzemanyag fogyasztást.

Drive: C és D tartományban folyamatosan méri a motor fordulatát, sebességet, a váltó helyzetét és a láb pedál pozícióját és az intelligens váltó automatikusan ki fogja választani a legnagyobb fokozatot az optimális üzemanyag fogyasztáshoz, kivéve, ha a kezelő nagyobb gázadással több erőt kér.

FELFÜGGESZTÉS ÉS ALVÁZ

Minden Fastrac jellegzetessége a súly kiegyenlítés, a hidropneumatikus önkiegyenlítő hátsó rugózás. Működésekor először az alváz - arányosan a felvett súlyhoz - lesüllyed, majd az korrektor szelepei olajt engednek be, ami nyomás alá helyezi a hidraulikus hengereket, és egyenletesen visszanyomja a vízszintes magasságba, valamint a merevedő rugózás kiegyenlíti az plusz súlyt a hordfelületen.  Ahogy ráhelyeztük a súlyt hordfelületre a korrektor szelepei elmozdítják az ellenkező irányba és visszanyomják az előre beállított szintre. Például amikor a traktorra felvett talajpermetezőből a víz folyamatosan ürül a rúgózás korrigálja magát, hogy fenntartsa az egyenletes távolságot a fúvóka és a termény között.

A 7000-es szériának is a sajátsága a saját súlykiegyenlítő első rúgózás. A gépen megmaradt a mindenkori utazó rúgózás, ami megelőzi az orr süllyedését mikor nehéz munkaeszközt veszünk fel a gép elejére. Az alváz kialakítása a 7000-es szérián támogatja a fejlett rúgózási berendezést, hosszában nagy terhelhetőségű hátsó híddal, ami 9.100 kg terhet is elbír és opcionális 3.500 kg első felfüggesztés. A faragott orrész körvonal és az új alváz is egy feszesebb kinézetet kölcsönöz ennek az új szériának. A többi Fastrac-on a teljesen összehegesztett Z - szekciós alvázat használják, ami megbirkózik a rá ható erőkkel a túlzott súlyfelesleg nélkül.

BELSŐ

A mi rugózási rendszerünknek köszönhetően, az általános traktorok nem tudják felvenni a verseny kényelemben és irányíthatóságban. Minden Fastrac kabinban két teljesen méretű üléssel van széria felszereltségként; az opcionális deluxe fűthető rugózott ülés olyan, mint az otthoni luxusszékünk, és még számos más extra, mint a hűtőszekrény.

A légkondicionáló , ami alapfelszereltség, tökéletes szellőztetést és az erőteljes fűtést biztosít, ezáltal komfortosabbá teszi a munkavégzést a kezelő számára. Plusz, opcionálisan rendelhető sötétített üveg kialakítással, amivel csökkenthetjük a nap sugarainak terhét, növelve a légkondicíonálló teljesítményét és maximalizálja a komfortot. És még száraz környezetekben is, a teljesen porszűrő tiszta, friss levegőt biztosít a bel térben

Kifinomult, informatív és könnyen kezelhető, az ergonómiailag tervezett és a maximális kényelemért elhelyezett vezérlőeszközök. Minden gépeken megtalálható a JCB Elektronikus Megfigyelő Rendszer (EMS), ami a számos gépfunkció teljesítmény értékelését időben, könnyen érthetően tárja a kezelő el. Ezen kívül az opcionális teljesítmény monitor kijelzi az üzemanyag fogyasztást, keréknyomást és terület lefedést a gazdaságos fogyasztásért és minimális gumi kopásért.

Javítva a kezelő komfortérzetét, hogy a kabint négy rugalmas gumibakkra szerelve elszigetelték az alváztól ezáltal csökkentve a zajszintet (kevesebb mint 72 dBa) és a váltó rezgéseket. Az új Sisu motor, ami alacsony fordulaton működik, is csökkenti a zajszintet a kabin belsejében. Az ajtók vannak mind a két oldalon és a jól felszerelt fellépők és a korlátok könnyed be- kiszállást és biztonságot ad. A kabinból a kilátás kiváló.

A kabinból a kilátás kiváló. Az első szélvédő laminált, edzett, hosszan leengedett üveg, amin keresztül láthatóvá válnak az első kerekek és első munkaeszközök. Mindemellett az opcionálisan kérhető Xenon lámpa csomag a nappali fény utánozza, képesek vagyunk egyidejűleg működtetni az összes lámpasort. 

ÉRINTŐKÉPERNYŐS VEZÉRLÉS

A 3000-es és a 8250-es szériás Fastrac érintőképernyő vezérléssel vannak felszerelve, ami teljesen mértékben kezeli a P-TRONIC és V-TRONIC váltó rendszerét a gép legjobb eredmény- és termelékenységért. A teljesen színes érintőképernyő egyszerűen és rendkívül könnyűen kezelhető felszerelés, ami az összes vezérlést egy helyre csoportosítja ezáltal növelve a kényelemet. Használva az érintőképernyőt a következőket állíthatjuk be:

  • TLT, négy kerékhajtás, differenciál zár és a területszámláló
  • Joystickvezérlés és a kiegészítő funkciók, ami áll:

-       Felfüggesztett teher emelés/süllyesztés

-       Hátsó hidraulika kör vezérlése

-       TLT kapcsolása ki-be

-       Érintőképernyő konfiguráció, nyelv kiválasztás, fényerő, stb

-       Diagnosztikai információk

 

  • Munkalámpák: könnyen kiválasztható a kijelzőn a kért munkalámpa és ki-be kapcsolhatjuk a főkapcsolóval.
  • Hidraulika átfolyás és idő szabályzó: változtatható idő- és átfolyás beállításokat használhatunk minden egyes hidraulika kivezetésen

 

Hozzáférhető még az érintőképernyőn a Headland fordulást segítő rendszer, ami lehetővé teszi a kezelőnek, hogy az előre beprogramozza akár 15 traktorművelet egy sorozatát, egyetlen gomb érintésével működtesse. Ez a következőket tartalmazza:

  • Képes elraktározni 5 sorozatot a különböző műveletekhez.
  • A joystick-on elhelyezett gombnyomásra aktiválódó
  • Könnyű funkcióválasztás: csak megnyomjuk a kiválasztani kívánt funkciót az érintőképernyőn; könnyen felvihető a számos funkció,
  • Könnyen bevihetők, módosíthatók vagy törölhetők a funkciók
  • Képesség, hogy funkciókat kapcsoljanak össze: vagy egy időzítővel vagy egy egyetlen gombnyomással keresztüllép az folyamaton
  • Ha akarjuk, megállítjuk, újraindítjuk és átugorhatjuk a folyamatot
A képernyő egyszerű érintésével gyorsan és könnyedén a célunknak megfelelően alakíthatjuk a gépünket

HIDRAULIKA

Mikor szükség van rá erős és precízen kezelhető. A Fastrac hidraulikája biztosítja a kezelő számára, hogy a kezében tartson bármilyen a géphez kapcsolt eszközt. A 8000-es szériájú Fastrac-ok sajátsága egy terhelésérzékelős változtatható lökettérfogatú hidraulikus kiegészítő szivattyú, aminek standard áramlása maximális 190 liter /min, a 3000-es szériáknak 125 liter/min. Ezek a gépek büszkélkednek a nagy átfolyás kapacitású hidraulikus rendszerrel, ami 100 liter/ perces (kérhető ipari kimenettel 140 liter/perces) kimenet szelepenként.

A 2000-es szériás modellben fix lökettérfogatú hidraulikus kiegészítő szivattyú van, amit úgy alakítottak ki, hogy legkevesebb 99 liter/perc átfolyásra legyen képes. Minden modellen további hidraulikus szivattyúk vannak, amik ellátják olajjal a kormányzást, a rugózást, a TLT-t és a differenciál zárat.

Minden Fastrac felszerelhető 3 vagy 4 műveletes, kettős működésű, csepegés mentes hidraulika kivezetések, amik lebegő elhelyezkedésűek. Plusz, az elkülönített hidraulikus ellátás annyit jelent nincs veszélye az olajszennyeződésnek. A 2000 Plus és 3000-es és 8000-es szériákon elektronikusan vezérelhető a kivezetett hidraulika körök, amin időt és átfolyást is beállíthatunk, hogy automatikusan vezérelhessük a felvett eszközünket.

Opcionális a 8000-es és  3000-es szériákon hogy a terhelésérzékelő leállíthatja a kapcsolatot a megfelelő eszközön, amit a vezértömbből saját kört használ.  Ez engedi a vezértömbnek, hogy automatikusan adjon olajt, ha kérjük.  Ha nem kérünk olajt, akkor a szivattyú leállítja s nyomástermelést, így üzemanyagot takarít meg és nem koptatja magát.

A 2000-es szériákon opcionális a hidraulikus átfolyás szabályozó. Ez kimondottan a hidraulikus motorok vezérléséhez tökéletes furásnál vagy permetezésnél, ami képes ellátni folyamatosan bármilyen eszközt 90 liter/perc igényig. A hátsó csatlakozási pontokon minden Fastracnál Bosch Hitchtronic digitális érzékelőket használnak, ami segít vezérelni a munkaeszköz folyamatos, precíz fel-le emelését. 

Minden Fastrac modellhez elérhető a 2 kategóriás első felfüggesztés. Opcionális a 3000-es szérián, sztenderd a 3000-es és a 8000-es szériákban, ami a luxust idéző elektronikával vezérelhető, egy pöccintésre egyszerre vagy külön is elindíthatjuk, valamint magasságát, mélységét és a felfüggesztés működtetésének sebességét is beállíthatjuk.

NyomtatásE-mail

Casino Bonus at bet365 uk