Telephely: 4532 Nyírtura Temető u. 6.
Telefonszámunk: +36 70 602 9588 

7230

FASTRAC MOTOR

Minden Fastrac szívében egy turbófeltöltéses Cummins TIER III motor duruzsol, ami alacsony káros anyag kibocsátással és üzemanyag fogyasztással működik. A 8250-es szériában 8.3 literes, intercooler hűtéses változat, ami 2200-as fordulatszámon 248 lóerőt képes a kerekein leadni. A 2000 és 3000-es szériákban a 6.7 literes, 4 szelepes, intercooler hűtésű motor található. Mind a 8.3 és a 6.7 motor közvetlen befecskendezésű, ami elektronikus vezérléssel 1600 bár nyomással juttatja el az üzemanyagot a hengerekbe. Ez a precíz rendszer a motor működésének tökéletesítése mellett fokozza a teljesítmény és ezáltal a hatékonyságot. Mikor a szervizelésre kerül a sor, a kezelő könnyed mozdulattal képes a hűtésrendszer tisztítására. Minden Fastrac egy többlépcsős szűrőrendszeren keresztül tisztítja meg a motorba beáramló levegőt. A 8250 és a 2000-es szériában Donaldson Powercore rendszerű szűrő távolítja el a nagyobb szemetet, csökkentve így az általános légszűrő ellenőrzéseket. A Cummins elektronikus vezérlésű motor számítógépes ellenőrzéssel segít a szervizperiódusok növelésében. A szerviz intervallumok ezáltal a kezdeti 100 órás szerviz után 500 órára növekedtek.

RUGÓZÁS ÉS ALVÁZ

Minden Fastrac jellegzetessége a súly kiegyenlítés, a hidropneumatikus önkiegyenlítő hátsó rugózás. Működésekor először az alváz - arányosan a felvett súlyhoz - lesüllyed, majd az korrektor szelepei olajt engednek be, ami nyomás alá helyezi a hidraulikus hengereket, és egyenletesen visszanyomja a vízszintes magasságba, valamint a merevedő rugózás kiegyenlíti az plusz súlyt a hordfelületen.  Ahogy ráhelyeztük a súlyt hordfelületre a korrektor szelepei elmozdítják az ellenkező irányba és visszanyomják az előre beállított szintre. Például amikor a traktorra felvett talajpermetezőből a víz folyamatosan ürül a rugózás korrigálja magát, hogy fenntartsa az egyenletes távolságot a fúvóka és a termény között.
A 7000-es szériának is a sajátsága a saját súlykiegyenlítő első rugózás. A gépen megmaradt a mindenkori utazó rugózás, ami megelőzi az orr süllyedését mikor nehéz munkaeszközt veszünk fel a gép elejére. Az alváz kialakítása a 7000-es szérián támogatja a fejlett rugózási berendezést, hosszában nagy terhelhetőségű hátsó híddal, ami 9.100 kg terhet is elbír és opcionális 3.500 kg első felfüggesztés. A faragott orrész körvonal és az új alváz is egy feszesebb kinézetet kölcsönöz ennek az új szériának. A többi Fastrac-on a teljesen összehegesztett Z - szekciós alvázat használják, ami megbirkózik a rá ható erőkkel a túlzott súlyfelesleg nélkül.

P-TRONIC VÁLTÓ

A JCB által megformált és gyártott 7000 szériás gépeket úgynevezett P-TRONIC, egy 24 sebességes semi-powershift váltóval szerelik, ami egészen 70-es sebességre képes felgyorsítani a traktort a két terület között. A P-Tronic sebességváltó ugyanazt a sok tányérból álló olajba merített nedves kuplungot használja, mint a JCB Smoothshift váltó. Ez sima folyamatos hajtást biztosít, a kuplung pedál használata nélkül. Mindezek mögött egy 6 sebességes powershift váltó helyezkedik el, ami széles tartományával és gyors fel- le váltással képes lefedni minden igényt. Továbbá egy elektro-hidraulikus tartományválasztó, amit egy gombnyomásra vagy automatikusan képes változtatni. A sebességváltó rövid, kompakt kialakítása súlyt és helyet takarít meg, amíg a tökéletesített fogaskerekek súrlódást minimalizálnak, hatékonyságot pedig maximálnak. A P-TRONIC-os gépek jellemvonása a CAN-BUS-os technológia. Ez kommunikál a motor és a váltó között, hogy a traktor a motor fordulatszámának és a munkaműveletnek megfelelően mindig a legjobb sebességfokozatot válassza. Nincs kétség, hogy ez az erőteljes váltókialakítás adja a legjobb termelékenységet és hatékonyságot. És a kezelő jobb oldalára szerelt nagy színes érintőképernyő rendkívüli hozzáférést biztosít a váltó módjaihoz és könnyen kezelhetővé teszi azt.

A három variációval a kezelő a géptől tökéletes teljesítményt kap:

Kormányzási módLeírás
Powershift: a váltón teljes kontrolálást biztosít a kezelő számára, használva az ülésre szerelt joystick kart a fel-le és a tartományváltáshoz.
Autoshift: mikor a kezelő a mezőn dolgozik, előre beállíthatja a sebességtartományokat és a traktor a motor fordulatának és a külső körülményeknek megfelelően kapcsolja a sebesség fokozatokat, amivel gazdaságosabbá teszi az üzemanyag fogyasztást.
Drive: folyamatosan méri a motor fordulatát, sebességet, a váltó helyzetét és a láb pedál pozícióját és kiválasztja a legmegfelelőbb fokozatot. Az intelligens váltó automatikusan ki fogja választani a legnagyobb fokozatot az optimális üzemanyag fogyasztáshoz, kivéve, ha a kezelő nagyobb gázadással több erőt kér.

ÉRINTŐKÉPERNYŐS VEZÉRLÉS

A 7000-es szériás Fastrac érintőképernyő vezérléssel vannak felszerelve, ami teljesen mértékben kezeli a P-TRONIC és V-TRONIC váltó rendszerét a gép legjobb eredmény- és termelékenységért. A teljesen színes érintőképernyő egyszerűen és rendkívül könnyűen kezelhető felszerelés, ami az összes vezérlést egy helyre csoportosítja ezáltal növelve a kényelemet. Használva az érintőképernyőt a következőket állíthatjuk be:

  • TLT, négy kerékhajtás, differenciál zár és a területszámláló
  • Joystickvezérlés és a kiegészítő funkciók, ami áll:
    • Felfüggesztett teher emelés/süllyesztés
    • Hátsó hidraulika kör vezérlése
    • TLT kapcsolása ki-be
    • Érintőképernyő konfiguráció, nyelv kiválasztás, fényerő, stb
    • Diagnosztikai információk
  • Munkalámpák: könnyen kiválasztható a kijelzőn a kért munkalámpa és ki-be kapcsolhatjuk a főkapcsolóval.
  • Hidraulika átfolyás és idő szabályzó: változtatható idő- és átfolyás beállításokat használhatunk minden egyes hidraulika kivezetésen

Hozzáférhető még az érintőképernyőn a headland fordulást segítő rendszer, ami lehetővé teszi a kezelőnek, hogy az előre beprogramozza akár 15 traktorművelet egy sorozatát, egyetlen gomb érintésével működtesse. Ez a következőket tartalmazza:

  • Képes elraktározni 5 sorozatot a különböző műveletekhez.
  • A joystick-on elhelyezett gombnyomásra aktiválódó
  • Könnyű funkcióválasztás: csak megnyomjuk a kiválasztani kívánt funkciót az érintőképernyőn; könnyen felvihető a számos funkció,
  • Könnyen bevihetők, módosíthatók vagy törölhetők a funkciók
  • Képesség, hogy funkciókat kapcsoljanak össze: vagy egy időzítővel vagy egy egyetlen gombnyomással keresztüllép az folyamaton
  • Ha akarjuk, megállítjuk, újraindítjuk és átugorhatjuk a folyamatot
A képernyő egyszerű érintésével gyorsan és könnyedén a célunknak megfelelően alakíthatjuk a 7000-es szériás Fastrac-okat.

HIDRAULIKA RENDSZER

Mikor szükség van rá erős és precízen kezelhető. A Fastrac hidraulikája biztosítja a kezelő számára, hogy a kezében tartson bármilyen a géphez kapcsolt eszközt. A 8250 és a 7000-es szériájú Fastrac-ok sajátsága egy terhelésérzékelős változtatható lökettérfogatú hidraulikus kiegészítő szivattyú, aminek standard áramlása maximális 210 liter /min. Ezek a gépek büszkélkednek a nagy átfolyás kapacitású hidraulikus rendszerrel, ami 100 liter/ perces (kérhető ipari kimenettel 140 liter/perces) kimenet szelepenként.

Minden Fastrac felszerelhető 2 vagy 3, négy műveletes, kettős működésű, csepegés mentes hidraulika kivezetések, amik lebegő elhelyezkedésűek. Plusz, az elkülönített hidraulikus ellátás annyit jelent nincs veszélye az olajszennyeződésnek. A 2000 és 3000-es szériám plusz a 7000 és 8250-es szériákon is elektronikusan vezérelhető a kivezetett hidraulika körök, amin időt és átfolyást is beállíthatunk, hogy automatikusan vezérelhessük a felvett eszközünket. Opcionális a 7000-es és 8250-es szériákon hogy a terhelésérzékelő leállíthatja a kapcsolatot a megfelelő eszközön, amit a vezértömbből saját kört használ.  Ez engedi a vezértömbnek, hogy automatikusan adjon olajt, ha kérjük.  Ha nem kérünk olajt, akkor a szivattyú leállítja s nyomástermelést, így üzemanyagot takarít meg és nem koptatja magát.

Minden Fastrac modellhez elérhető a 2 kategóriás első felfüggesztés. Alapfelszereltség a 7000-es és a 8250-es szériákban, ami a luxust idéző elektronikával vezérelhető, egy pöccintésre egyszerre vagy külön is elindíthatjuk, valamint magasságát, mélységét és a felfüggesztés működtetésének sebességét is beállíthatjuk.

7000-ES FASTRAC BELSŐ

A tökéletes kabin, amint a JCB tervezett, fejlesztett és gyártott meg. Ez az, amit most a 7000 és 8000-es szériás gépeken találhatunk. Ez az elérhető legnagyobb és legkényelmesebb kabin, amiben megerőltetés nélkül képesek vagyunk elérni a maximális teljesítményt. Kimondottan nagy hely van a lábunknak és könnyedén eltárolhatjuk a szántáshoz, kultivátorozáshoz vagy vetéshez használatos szerszámokat. A kezelőnek egy kivalló légrugós ülése van, amire fel van szerelve az irányító panel és az érintő képernyő, hogy a kezelő minden munkafolyamatot a kezében tartson.  A teljes automatizált légkondicionáló berendezésen beállíthatjuk a kívánt hőmérsékletet, és ezt folyamatosan fenntartja. Plusz, megtalálható benne a traktoroknál egyedülálló teljes méretű utas ülés. A kezelő előtt található az új vékony műszerfal, ami kombinálja a digitális és az analóg kijelzőket, megtalálhatók rajta a gép állapot információi és néhány figyelmeztető lámpa.  A karfa hátsó részén található a kezelőnek számos, a modern élethez hasznos dolog, mint az MP3 lejátszót csatlakozó és a telefontöltő. Az opciócsomagokban található az teljesítmény monitor,- rendszer, további munkafények, fűtött elülső rész és hátsó rész szélvédők, vezető ülés és elektromos tükrök, és egy hűtőszekrény egy kicsi hosszú munkanapok alatti felfrissülésért. Este az opcionálisan kérhető xenon munkalámpák segítenek bevilágítani a traktor körülötti teret. Javították a kilátást azzal, hogy elhelyezte a kipufogót a jobboldali oszlopra. Plusz, a csövet a traktoralvázra szerelték konzolok vagy másik alátámasztások nélkül, hogy segítségek kivételesen alacsony szintekre csökkenteni a zajt és rezgéseket.

NyomtatásE-mail

Casino Bonus at bet365 uk